26.4.15

een hele fijne broek + wat is er in vredesnaam aan de hand


Ik schrijf in het Nederlands. Ik weet niet of dat blijvend is, maar voor nu schrijf ik in mijn moedertaal. Want die is ook heel mooi. 

Ik heb lang niets van me laten horen, deels omdat ik niet zo goed wist wat ik met mijn blog moest doen en deels omdat ik niet zo heel goed in mijn vel zit, deze laatste weken. Ik weet zelf niet zo goed wat er met me aan de hand is en ik wil het ook niet uitgebreid beschrijven hier, maar dan weten jullie in ieder geval waarom ik weg was (en misschien ook nog even ben, al hoop ik dat niet). 

Wél kan ik veel vertellen over deze nieuwe kleren van Monki. Want wat zijn ze fijn. Ik bestelde de Kimomo jeans, een 'relaxed high fit' broek, vertelde de site me. Een paar mom jeans heb ik al, maar die is een stuk wijder (daar kunnen drie benen in één pijp) en lichter van kleur. Deze broek is relaxed maar niet te wijd, hij zit heel mooi, en een groot voordeel is dat hij niet rimpelt onderaan! Ik ben vrij klein en deze broek valt perfect. Als je hele lange benen hebt, denk ik dat het wel een hoogwaterbroek is, maar als je wat kleiner bent raad ik hem zeker aan.

Ik mis de winter. Om me heen hoor en zie ik iedereen blij worden van de lente. Soms word ik ook wel blij van de zon, maar ik verlang heel erg terug naar de sneeuw. Naar wandelen over krakende bevroren blaadjes en schrale wangen van de kou. Naar donkere ochtenden en avonden. En ik weet niet of dat iets betekent, maar ik mis gewoon de winter.

Voor nu weet ik nog niet zo goed wat ik ga doen. Ik lig nu in bed en luister naar Bon Iver met zijn gouden keeltje. Ik loop enorm achter met schoolwerk en doe niets om dat te veranderen. Over vijf dagen is het vakantie en over acht dagen ben ik jarig en word ik zestien. En vrijdag wordt een leuke dag (waarschijnlijk zullen jullie dat nog wel zien). Het is echt fijn om dingen te hebben waar je naar uitkijkt. Als jij nog plannen hebt deze vakantie, laat een reactie achter, ik vind het heel leuk om te lezen! Fijn weekend nog en (als je er iets mee doet) fijne Koningsdag (ik blijf een dagje binnen, ha)! 

PS: mocht je dit gelezen hebben en je afvragen wat er in vredesnaam mis met me is - geen idee, maar het komt wel goed. 

5 comments:

  1. love your photos ahhh x
    http://www.catchingdreamsblog.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  2. Hoop dat je snel weer wat vrolijker bent en wat meer zin hebt om creatief te zijn. Misschien is een stuk wandelen een goed idee om je hoofd even leeg te maken? Succes <3

    ReplyDelete
  3. I love je broek. En wat Julianne zegt helemaal mee eens. :)

    ReplyDelete
  4. I love je broek. En wat Julianne zegt helemaal mee eens. :)

    ReplyDelete
  5. Ik heb ook heel vaak van die dagen dat ik gewoon niks wil en nergens meer zin in heb. Dan kan ik of gewoon een beetje chagrijnig zijn of gewoon echt in een soort depression-mood zijn. Maar goed, zodra ik dan weer even wat leuks ga doen is dat meestal dan weer over. Mooie foto's!

    ReplyDelete