18.6.15

nog even, nog even

Fotoprobeersels die ik zonder goede reden online gooi. Ik ben niet zo'n blogger met vaste rubrieken, om de dag een goed opgebouwd bericht of een strak blogschema. Als ik elke dag wat publiceer, is dat omdat ik barst van de ideeën en geen zin heb om dat uit te stellen om het 'beter verdeeld' te hebben. Dan wil ik dat publiceren als ik nog enthousiast ben. Bloggen is voor mij leuk en niets anders. En lange blogstiltes zijn inderdaad niet leuk. School, vermoeidheid en stress nemen deze laatste twee weekjes nog even mijn leven over en dan ben ik terug.

O, en hier is nog even iets fijns voor je oren. Ik weet niet wie het heeft bedacht, maar Holocene en regengeluiden gaan goed samen.

(als dit ding niet werkt moet je schreeuwen en stampen en vooral niet naar mij toe komen want ik heb geen idee)

1 comment:

  1. Wat een mooie foto's! Echt heel mooi! Helaas doet het nummer onderaan het niet, nu ben ik toch wel heel benieuwd.
    Liefs,
    Chantal

    ReplyDelete